Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Jessica - 14 oktober 2009 10:26

  


Linus har kommit på att man kan klättra upp överallt och stå i alla fönster, som tur var hittade jag honom i "rätt" fönster. Här har vi i alla fall soffan nedanför om han skulle ramla, det är värre med de andra fönsterna.


Den här natten var inte lika snäll som igår, men han vaknade bara 2 gånger så det var okej ändå. Han somnade om rätt fort ändå så det var lugnt.

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på att göra idag, får se om mamma har något förslag efter hon är klar med mammografin. Tror hon skulle vara klar senast 11:30, så får då helt enkelt.



När ska snön komma till Sundsvall egentligen? Jag bara väntar och väntar och längtar nu. Så skoj med mycket snö, då menar jag snö och inte slask. Sen behöver det inte vara -20 heller utan hålla sig runt -3 så räcker det. (=

Vill kunna gå ut och leka med Linus och låta honom åka pulka och hoppas på att han tycker det är lika roligt i år som sist snön fanns här!

Skandal att det är snö i Stockholm idag  och inte här!

Det tycker jag faktiskt.


Haha, vet ni? Igår morse när Ebba vaknade så pratade hon lite med Maria. Det hade sagts det här på ett ungefär.


Ebba: ÅÅÅÅhhhh, vad jag önskar att Jessica och Fredrik ska skaffa ett till barn.

Maria: Men Ebba, de ska få ett barn i mars.

Ebba: VAAAAAAAAAAAA?!?!?!?!?!?!?!? Varför har ingen sagt nåt till mig?!?!?!

Maria: Det trodde jag att vi hade berättat, vi har nog bara glömt det.


Sen var inte Ebba sur länge för ingen hade sagt nåt utan då blev hon så glad att hon ska bli faster igen. (=

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards