Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Jessica - 27 oktober 2009 08:36

Igår tog jag slag i saken och bestämde mig för att  gå ner på stan och "undersöka" min eviga huvudvärk. Fick en tid på Ögat på direkten och vad händer? Jo, men det är klart jag måste skaffa ett par extra ögon eftersom jag visst såg relativt dåligt. Förr i tiden för så där 5 år sedan hade jag ett överseende nu är jag närsynt, är så på närsynt så jag ligger precis på gränsen för att ha glasögon när jag kör bil..

Jag tycker att jag ser rätt bra! (;


Sen gick vi upp till specsavers och beställde 2 par för 1 pris. Slutade med att jag blir lite över 3000 fattigare om 1-2 veckor.

Jippie, va skoj med  glasögon igen. Tur jag hade en snäll tjej som hjälpte mig att välja ut 2 par, dessutom är paren helt olika varandra så det blir bra att jag kan byta och variera mig. (=


Linus då? Han är som vanligt, förutom en sak! Han har sovit 3 hela nätter på raden nu!!!! Förstår ni hur underbart det är?!?! Känns som man är en helt nya människa och lite sånt!!

Underbara lilla människa, hoppas du fortsätter så här nu så vi slipper ha så jobbiga dagar båda två. (;

Mammas underbara lilla människa.


Han ramlade förresten ner från soffan igen igår, vilket inte är så jätte ovanligt men den här gången lyckades han ramla direkt bara på örat. Fråga mig inte hur men om man ska se det komiska i det hela så var det skoj att det bara var örat som tog smällen. (;


Nu kan jag inte sitta här längre, har en lång dag framför mig och vill helst inte leva på hur mycket alvedon som helst.

Förhoppningsvis kommer glasögonen riktigt snabbt så jag får dem snart så jag kan leva normalt igen.


Magen växer och frodas och inget illa mående ännu, hur underbart som helst!

Synd bara att jag inte riktigt kan ha min vinterjacka. Får inte direkt igen den över magen utan att allt ska klämmas in men det där löser sig också. (=


Undra vad som hittas på idag? Kanske en minitur till birsta? Ska kolla med  mamma vad hon säger eller om man hittar på något annat.

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards