Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Jessica - 28 oktober 2009 17:04

Linus har varit så söt idag, han har varit riktigt go och ska mysa och pussas mest hela tiden.

Han har även lärt sig en sak och det är att smeka mig på magen och säga bebis. :P

Vet inte riktigt vart de kommer ifrån men antar att han har hört oss säga nåt och sånt.


Har inte gjort något speciellt alls idag, har bara varit hemma och legat i soffan eller sängen och vilat mitt stackars huvud. Hoppas att det går undan och  inte behöver vänta i 2 veckor på glasögonen.

Förresten, jag har världens snällaste pappa! Frågade han lite snällt om han ville sänka ett litet bidrag till hans älskade dotter ang glasögonen. Och det  var klart han gjorde det! Hur underbart som helst!!


Imorgon ska jag iväg och vaccinera mig för svininfluensan. Min mamma och Fredriks mormor Anita ska också göra det så vi ska åka tillsammans. Så det blir lite skoj med sällskap. Ska hålla tummar och tår att det inte är någon lång kö så man måste vänta länge men jag tycker väl att de flesta i riskgrupperna har vaccinerat sig snart. :P


Efter det vet jag inte om vi ska göra så mycket mer än att åka hem eller hitta på något. Nåt som inte kostar pengar iaf, vi ska snåla som bara den nu. Har så mycket extra utgifter framöver som vi vet vi måste lägga ut så nu är det lika bra att se till att inte göra ett enda extra köp som inte är planerat. Jag kan nog hålla det rätt bra, däremot så tror jag att min kära karl inte har lika stor koll på sånt där. Han har en förmåga att köpa extra saker så fort vi är och handlar. Sten hård budget framöver iaf!


Måste ju tänkte på att det inte är så många månader kvar tills vi blir en extra i familjen och den bebisen vill ju ha en säng och allt som behövs. Dessutom så har vi bestämt att vi måste köpa en tvilling/syskonvagn också. De är ju inte direkt gratis heller.

Blir intressant och se hur bra det här går. 


Nu ska det lagas mat här hemma, tror det blir någon form av pasta och kyckling. i

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards