Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Jessica - 15 oktober 2009 16:15

Kul att vi fick papper hem idag ang Linus operation imorgon. 

Måste åka ner efter middagen på apoteket och köpa Emla bedövningsplåster till honom också. Varför sa de inget om det när de ringde och gav oss tiden? Eftersom de sa allt om maten och att han ska bada och tvätta håret ikväll också. Då hade de kunnat klämt ut att vi ska köpa Emla och sätta dit så man slipper stressa idag.


Håller på att kokat potatis nu, blir kokt potatis, ungstekt falukorv och senapsås till middag idag!

Hoppas det blir så gott som jag har tänkt att det blir, är så suger på det och det var så super länge sedan som jag åt det så det måste bara vara gott! (;


Idag fick jag och Linus besök av Ebba, tror dock att det var Linus som fick mera besök än vad jag fick. (=

Linus blev lite ledsen när hon gick, tror han ville leka mera. 


Nu kokar potatisen snart över! Bäst jag springer dit och räddar allt!

Av Jessica - 15 oktober 2009 11:07

inte underbara natt. Blir så matt och trött emellanåt när Linus inte vill sova på nätterna!

Dessutom kommer den här natten som kommer bli ett rent helvete tror jag eftersom att han inte ska få nåt i lillmagen efter 00:00.

Men men, bara bita ihop och se glad ut!


Igår när mamma kom så fick Linus lägga sig ute nästan påengång, vilket var bra får då tänkte jag att mamma och jag kunde fika i lugn och ro. Vi pratade lite och kollade upp lite olika saker och sedan efter 45 minuter så hör jag MAAAAMMA, maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamma. Men jaha, då var det bara att hämta in lillkorven!

Han tyckte att 45 min sömn räckte. Ja visst gjorde det. Var lite grin och gnäll på kvällen men det gick bra ändå. Vi tänkte låta honom vara vaken fram till 22 som vanligt och det gjorde vi. Vi hoppades att han skulle sova hela natten. Men det tyckte inte Linus.

Bara att  hoppas att han kommer sova hela nätterna inom snar framtid.


Fan vad jag hoppas att nästa barn kommer kunna sova på nätterna iaf, kommer bryta ihop annars om jag har 2 barn som tänker vara vakna. Trodde väl aldrig någonsin att jag skulle känna som jag gör just nu.

Förstår inte hur jag kommer klara av det. 

Kanske kommer det kännas bättre nästa vecka efter ultraljudet. Vi kan ju hoppas!



Nu är det bäst jag underhåller Linus, gnällmaster nr 1 idag!

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards