Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 10 april 2010

Ensammen med två

Av Jessica - 10 april 2010 21:26

Idag jobbade Fredrik för första gången på 3 veckor. Kändes lite halv konstigt att vara ensammen med båda barnen! Men det gick bra som tur var, det var lite halv knöligt att försöka ordna med disken och tvätten utan att ta med Agnes överallt. Kan inte lämna Linus ensammen med henne för då kommer hon nog bli ihjäl kramad av honom. Han har ju så svårt att förstå att man inte kan ligga på henne och krama henne hela tiden. (=

Men jag är så glad och uppskattar verkligen att han är så snäll med henne som han är, han vill bara väl fast det blir lite hårt emellanåt!


Tog bussen ut till Birsta idag och mötte upp mamma, Sofia och Nillan! Gick en liten sväng inne på birsta city och kollade lite presenter till Linus och sedan på kläder åt mig själv. Hittade endel men eftersom jag är så snål som jag är så köpte jag inget eftersom jag tänkte att jag ska gå ner lite till i vikt först! :P


Även att Sofia skulle gå och byta en blöja på Agnes så upptäckte hon att knölen hade spruckit sönder och det pulserade ut grönt äckligt var ur den! Ser inte alls fräscht ut men den verkar mindre nu ändå..

Bara hålla tummarna att det ser lite bättre ut imorgon så det inte blir värre så vi måste upp tidigare på sjukhuset. Borde räcka med att vi ska dit upp på måndag tycker jag. Får se hur det ser ut när vi går och lägger oss och hur det ser ut imorgon  helt enkelt.


Imorgon kommer pappa hit rätt tidigt för att fira Linus, sen på eftermiddagen kommer Kalle, Veronica och Noel iaf! :D


Nu ska jag se djävulen bär prada


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards