Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 20 april 2010

bvc och lite annat.... Ingen tid..

Av Jessica - 20 april 2010 21:37

Igår var vi på bvc för att väga och mäta Agnes. Sa till Fredrik innan att det kommer säkert bli något för vi har aldrig fått något om att allt är bara bra och att vi får åka hem på engång, varken från bvc eller läkare när det gäller Agnes.

Men den här gången hade jag fel!

Hon har gått upp bra i vikten och skjutit lite på längden. Just nu väger hon 34450 g och är 53,5 cm lång.

Så det känns så skönt att hon går upp i vikt och att jag inte har behövt ge henne ersättning!

Antagligen var det en kombination med min mjölkstockning och hennes infektion som gjorde att hon inte gick upp i vikt. Så jag hoppas att det håller i sig framöver, men det tror jag nog att det gör!!


Linus sov jätte bra inatt och det uppskattades hemskt mycket för jag vaknade inatt med huvudvärk så det var tur att Agnes också sov helt okej..

Kändes lite halv tungt runt 05 när hon fick för sig att hon skulle äta i en timme för att sedan lägga sig och böka lite innan hon somnade..


Hinner då aldrig sitta ner och  skriva, är det inte ena så är det de andra.. Nu är det Agnes som återigen ska äta tror jag.. Svårt det där från början när man inte riktigt vet vad hon vill. Känns som att hon bara ska ammas hela kvällarna så man får då aldrig en liten stund att bara sitta ner och göra något annat. Det är tur att Fredrik är hemma då så han kan greja på med Linus när han vill något.


Bäst jga springer nu!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards