Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 19 november 2010

bvc och så där

Av Jessica - 19 november 2010 08:42

Igår var jag på bvc med Agnes. Det var dags för hennes 8 månaders kontroll. Vågen visade på 7770 och hennes längt var på hela 69 cm! Hon är inte så där super stor flicka men hon håller på att växa ikapp på alla håll och kanter. Hon låg på medel med längden så det är bra att nåt växer riktigt som det ska.sen pratade vi om hennes utveckling och så där som man ska och allt ser bra ut. Sen så nu ska vi sluta med ersättningen och gå över till vällingen. Och annars fortsätter jag som vanligt. Fick en ny tid om 2 månader fast egentligen är nästa 1 årskontrollen men det känns så långt dit.Mamma kom och hälsade på oss igår. Det var skoj, Linus och jag bakade lite muffins till fikat och det blev gott. Tror mamma och Bodil skulle komma idag, mamma ska hämta sakerna som ska skickas till Sofia och kanske tar mamma med sig sina saker som hon har glömt här. :-)Det är riktigt kallt ute idag, får se vad vi hittar på att göra i det här vädret. Har inte så jätte mycket ork och lust idag.Inte får vi helg idag heller, Fredrik jobbar imorgon så på söndag blir det en ledig dag. Känns som det kommer bli långa veckor nu framöver för han jobbar nästa söndag också. Då blir det bara ledigt på lördagen. Han går in extra på söndagen, blir bra med slantar så det är ju lite bra.Har börjat fundera en massa kring jul också. Var ska vi vara? Kommer man orka åka runt överallt? 4 familjer som vill fira jul med oss och vi med dem. Sen tycker jag att det är lite jobbigt ändå att känna det där måste. Skulle vara skönt att ta 2 familjer på en dag så är inte alla lediga dagar bokade. Skulle kunna ta en fika på förmiddagen på ett ställe och fika på nästa ställe på eftermiddagen. Känner att det är så jobbigt med alla måsten hela tiden. Varför alltid göra det till en stor sak? Varför bara inte vara? Vi har inte riktigt bestämt vart vi ska vara på själva julafton heller. Men det där löser sig snart får väl se och känna eftersom. Tänker ta det lugnt den här julen och bara vara.linus blodar ur näsan. Bäst jag avslutar detta nu

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards