Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 25 november 2010

jag vet att jag tjatar

Av Jessica - 25 november 2010 08:12

Kan berätta att två nätter på rad har Agnes sovit hela nätter. Första natten åt hon runt 20 och hon somnade runt 22 och sov sedan till 8:30 dagen efter. Linus sov hela natten då också. Från 22 till 8:30! Förstår ni vilken chock man fick? Nu inatt somnade Linus runt 21:30, vill ha välling runt 05 somnar om och sover till 7:30. Agnes åt runt 21 igår sov till 7:30, äter välling och somnar om och sover ännu.Linus och jag ligger i soffan tillsammans och myser och tittar på vakna med the voice. Tänkte att det blir barntv när det här har slutat. Idag hoppas jag lite lätt att det inte är så kallt och storm ute så vi kan gå ut en liten stund och leka en massa. Jag tror min mamma kanske kommer förbi en sväng idag. Men vi märker väl...min mobil har börjat strula endel. Har lite smått problem med att läsa mina sms jag får och det är verkligen störigt! Ska väl ta och söka igen alla papper, kvitton och ta och få min mobil lagad. Tror den blev så här mupp efter jag uppdaterade den! Kan man bli mer än less?Funderar om man ska ta och börja att byta gardiner, sätta upp adventstakarna nu snart eller om man ska vänta till lördag. Får se om jag kanske tar ett rum i taget då hinner jag klart innan söndag. :-)skulle behöva ha nya gardiner i köket. Måste försöka hitta ett par panelgardiner dit in..Det nya för Linus är att jag heter mamma mia nu..Tror han har tittat på något barnprogram som det kommer ifrån. Är så glad att det har släppt för Linus om att prata nu. Han pratar inte rent och han säger inte R men man hör alla ord nu och jag tror att andra fattar vad han säger också! :-)Nu vill Linus ha en namna (macka). Haha alla ord förstår nog inte vem som helst, fattar man inte så ber man han visa och då gör han det så det är skönt. :-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards