Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av Jessica - 1 augusti 2010 21:10

Imorgonbitti så ska vi vara på barnklinken med Agnes, blir lite smått spännande för att se vad som ska göras. Är nervös för man har ingen aning om vad som de ska göra eller säga. Tänk om de klagar på mig att jag borde ha gjort nåt så hon har gått upp i vikt? Jag vet att vi har gjort allt vi har kunnat och att Christina på bvc backar upp mig ang det och hon påminner mig varje gång att Agnes är bland det sötaste små flickor som hon har och att hon mår så bra i sig själv och i utvecklingen så jag behöver inte vara orolig över något sånt.


Idag var vi och firade Kalle som fyller år till veckan. Var super god tårta och bulla!

De har alltid så varmt där hemma så man håller på att avlida, kanske beror det på att det är så många som är där sammtidigt? ;P

Men det är alltid lika trevligt att komma dit och man känner sig iaf välkommen och det är underbart!!

Noel och Linus slogs inte en enda gång den här gången och de kramades dessutom när de skulle gå så de var så söta så!

Agnes kunde som vanlgit uppföra sig hon också så det var skönt. (=


Förresten, nu är kyrkan och församlingshemmet bokat så nu blir det dop framöver!

Måste ta och ringa fröken Sara också ang vissa saker som jag bad om hjälp med men inte har ringt upp henne eller skickat ett meddelande. Världens snällaste som kollade upp saker och ting och så struntar jag i allt. Dumt säger jag!!!


Näe det här går inte, nu har barnen badat och den lilla hon sover en sväng. Dags för välling för den större och så blir det film för oss.

Har lite smått beslutsångest över villken film vi ska se. MEn det blir nog lottning!


Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards