Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Jessica - 25 augusti 2010 18:44

Blev bara 2 timmars sömn inatt och min kropp känner det nu kan jag lova! Mitt humör är verkligen inte alls på topp. Mår pissigt och börjar typ gråta så fort Linus inte gör som jag säger eller att gnäll Agnes inte har sovit som hon ska idag vilket resulterat till att hon bara gnäller ännu mera. Men tur är det att Fredrik är på g hem. Vet inte riktig hur en sådan här natt till skulle kunna sluta.

Ska tillägga att det inte mina barn som har hållt mig vaken utan det är mina kära nyinflyttade grannar som bråkade som fan till 01:30 då small den sista dörren igen och så blev det rätt tyst efter det. 

Sedan vaknade Linus 03:30 och var ledsen och hade drömt något knasigt. Så han skulle ha välling och när han hade somnat så lägger jag mig på soffan och slår igen mina ögon (bodil sov i sovrummet) så vaknar Agnes och ska äta. Får henne att somna om efter mycket om och men, då börjar Linus gråta i sömnen och sedan kl 06  tyckte Agnes att det var morgon.b (;

Sen var det full rulle!!


Den här dagen har varit väldigt jobbigt, Agnes som inte kan bli nöjd för något!!!


Nu ska jag ta fröken missnöjd igen!

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards