Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av Jessica - 1 oktober 2008 20:11

Linus har fått sin första tand!

5½ månad gammal så skulle den lilla sylvassa gadden dyka upp!


vi var ute i birsta idag och så tog linus fredriks hand och skulle suga på hans hand. så fredrik lät linus suga på knogen och så hör man fredrik säga: aj, han bet mig!

ja, eller hur tänkte jag, men så visade fredrik sitt märke på fingret och så öppnade vi linus mun och tog bort lilltungan. vad fick vi se?

en liten liten sylvass sak som hade spruckit upp i underkäken på honom!


Det kan vara tanden som förklarar varför han har varit så jävla grinig, sur, allmänt jobbig och varför han inte har sovit på nätterna!

han kan ha haft ont..

jag har inte tänkt att det ska komma upp en tand nu, jag har tänkt att syrrans lillpojk skulle få sin tand först och inte nu redan!


lilleman har inte tid att vara mammas lillabebis längre..

han måste ha bråttomt hela tiden, en månad tidigare kom han eftersom han hade då inte tid att ligga kvar i min tråkiga mage.

vände sig fort gjorde han också..

och så tanden nu..

kommer han börja krypa och snart gå nu snart också?!?!

visst längtar jag tills då, men ändå..

han ska vara MIN lilladegklump som mest bara ligger och myser med mig!


vi köpte en lära-gå-stol till linus idag också, den verkar han uppskatta otroligt mycket!

han sitter och leker med allt som lyser och låter på den nu och så försöker han trycka ifrån med tårna så han kan komma någonstans!

så jag hoppas verkligen att han kommer tycka om den!!

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards