Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Jessica - 13 oktober 2008 19:15

linus blev hela 6 månader igår!!

värsta stora pojken!

kan inte fatta att det har gått ett halv år redan sedan den där kvällen när jag fick lite smått panik av att fredrik inte kunde svara sin jädra mobil när han var ute och gick med kalle.

och att det var snälla veronica och kalle som fick göra upp mig och fredrik till bb..

tiden har gått riktigt fort, nästan för fort..


iaf så har det inte hänt så mycket här hemma, igår låg jag mest hela dagen och fredrik och danne grejjade lite och rev lite i köket. linus fick sitta i lära gå stolen och leka eller ligga på golvet och leka med allt medans jag låg under täcket på soffan och frös.

jag har blivit förkyld! )=


vi var upp en sväng till maria och johan och fick middag också.

stannade där en liten stund, dock var jag inte så pigg på att vara där och så.

även att jag blev grymt besviken återigen på maria, hon har sagt att hon skulle köpa en voxipåse till linus. det sa hon redan i våras att hon skulle göra.

och igår sa hon: eftersom linus är så varmt jämt så är det onödigt att jag köper den.

jaha?!? varför då säga att man ska köpa för att sedan inte göra det?

blev less som fan, men det finns ju inget att göra åt så det är bara att le och gå och köpa en själv eller bara kolla hur bra våran åkpåse är.


fredrik är iväg och handlar med linus nu, jag orkade inte följa med. jag tänkte även att fredrik ska få bada linus ikväll och natta honom och se hur bra det går för honom.

Fredrik har kommit på att det gör ju inget att linus ligger och gråter, han somnar ju efter ett bra tag ändå eller så gör han ju något annat när han har gråtit i ett par timmar.

Förstår inte hur han tänker, menar, jag får ju ont i mitt hjärta så fort linus gråter. Oavsett varför!


nu ska jag återgå till soffan och täcket, måste koka thé och dricka, har så jävla ont i halsen 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards