Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Jessica - 17 oktober 2008 19:11

idag var har vi varit på begravning.

Det var fredriks morfar Hasse som begravdes, det var otroligt vackert och jag tror alla grät jätte mycket.

uffa, hemskt när en sån snäll älskad människa går bort.

Men han slipper ha ont och nu är han i himmlen iaf och kan vaka över alla.


jag måste bara berömma lilleman!

han var lika snäll idag som han var på dopet!

han surrade och flinade och pratade med alla, men inge grin eller gnäll alls!

otroligt skönt var det!

alla tanter och farbröder tyckte att han var så söt och snäll och att det var så konstigt att han inte gnällde något (=

så jag blev glad över det!


han var även jätte snäll när vi var och åt middag på norra berget efteråt.. han lyckades charma där :D

och han tyckte det var otroligt skoj att titta på fredriks små kusin som är 2-3 och 6 år :D


vet inte vad som händer ikväll, om det händer något ens?

får se vad vi orkar göra och inte göra.

allt hänger väl på fredrik om vad som sker..

fredrik hade på sig en ny skjorta och slips idag! han är  riktigt stilig i sin kostym (;



ne, tror jag ska bada lillemannen nu!


Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards