Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Jessica - 15 oktober 2008 11:49

uffa jag mår igne bra alls.


ni som är lite känslig behöver kanske inte läsa det här :P


jag är värsta menskossan idag och igår också för den delen..

jag skulle aldrig ha varit så överlycklig om sist jag hade mensen att jag inte hade något ont eller kände av den överhuvudtaget, för nu har jag så jävla ont så jag håller på att dö.

och inte nog med det så blodar jag hur mycket som helst också, stockholmsblodad var ingeting jämfört med mig!


igår tog fredrik ut atk för att komma hem och ta linus eftersom jag inte kunde göra något alls, mer än ligga i soffan och gråta och springa på toan och kräkas för jag hade så ont.

men vad händer när han kommer hem?

jo han har med sig datorn för han var tuvungen att jobba lite, och vad blir det då?

jo jag fick iaf ta linus helt själv eftersom han satt i telefon och pratade med jobbet och var tvungen att jobba.

vad fan gjorde han hemma då?

när jag var tvungen att sänka tvn så jag inte hörde nåt plus att jag skulle försöka få linus att vara tyst hela tiden.

blev bara värre när han kom hem nästan.


ringde till mödra idag för att prata med min barnmorska som jag knappt kom ihåg vad hon hette, men hade för mig hon hette karin iaf.

så jag fick prata med en karin och hon sa att det var bara att vänta tills nästa mens och kolla om det var likadant som då.

om jag blodade lite mycket då och hade lika ont så skulle jag höra av mig då så skulle de se vad vi skulle göra då.

kan inte vara meningen att man ska blöda så här mycket.

en binda blöder jag igenom på 30 min ungefär så man kan inte göra så mycket.

tampongen blodade jag igenom påengång mer eller mindre..

kul att köra dubbelt för att vara säker en timme iaf.. eller not!


mycket trevligt inlägg om jag får säga det själv ;P


ska ta och krypa tillbaka till soffan och snora sönder mig och dö lite.. men först värma vetekudden igen!

och så blir det mamma mia också

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards