Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Jessica - 8 oktober 2008 19:17

i måndags var vi iväg till mormor och firade henne, hon fyllde 76 år då.

så då blev det tårta med hela tjocka släkten, okej, inte hela men väldigt många och om inte annat så kändes det som att det var mer folk där än vad de var.

men skoj var det iaf!

även att vi fick tillbaka spikpistolen av bengt som vi har lånat av kjelle!

så nu kan vi sätta fast listerna i linus rum också :D


tisdag, hmm igår, vad gjorde jag?

justja, var ju med sofia typ hela dagen då. det var jag i måndags också förretsen, men iaf, mamma, sofia och jag åkte ut till birsta och vandrade lite på birsta city en sväng.

jag tänkte gå på lekplaneten och hitta en leksak till linus som både låter och lyser när han rör eller slår den eller nåt sånt. Men det fanns inget sånt där och det sämsta av allt är att det finns inte på barnens hus heller!

så vart hittar jag någon sådan leksak?!?!

den ska helst både lysa och låta!

iaf, sen var vi inne på panduro och köpte lite saker som vi ska göra i linus rum.

sen så gick vi till ikea och fikade lite och shoppade där.

fredrik kom när han slutade jobbet och hämtade upp oss.

ville inte ta bussen hem med en matta och två andra kassar som jag hade fyllt inne på ikea :D

och det mesta var ju till linus så han hade inget annat val än att hämta oss eftersom det är hans son ocskå (;

sen åkte vi hem och började göra i ordning linus rum och fredrik fick så lov att åka till sin far och hämta bokhyllan som vi hade fått.


idag har vi inte gjort så mycket. har mest varit hemma för jag hade så jäkla ont i huvudet under dagen.

men linus är go och snäll och leker mest så det gick bra.

var rädd en sväng där att jag var tvungen att lämna över linus till mamma eller någon under dagen eftersom jag hade så ont så jag var nära på att kräkas. Men det gick bra.


tror jag ska ta och göra i ordning badvatten åt mig och linus nu. så han är redo att lägga sig när grey´s börjar. eller iaf ha pykamasen och vällingen redo :D

imorgon är det torsdag och jag har ingen aning vad jag ska hitta på att göra. får se hur jag mår om jag orkar göra något överhuvudtaget eller om jag bara ska försöka göra klart här hemma någongång, typ städa badrummet och tv-rummet.

ne nu ropar linus och jag har ingen aning vad fredrik gör.

misstänker att fredrik tittar på tvn och då är han i sin egen värld och märker inte av någon runt honom ;P

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards