Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av Jessica - 30 oktober 2008 16:00

oj, nu har jag inte skrivt på länge igen.. det är som vanligt helt enkelt. okej, hmm.. vart börjar jag?jo i måndags, då var fredrik ledig för att vi skulle göra i ordning i köket, så vi åkte ut till birsta för att köpa färg så vi kunde börja grundmåla.så när vi hade handlat det så åkte vi på coop för att handla lite mat åt linus och där ser jag en liten busunge som springer och en lite större bus som springer efter henne.det var klara och johanna! och så ser jag att Bodil kommer efter dem!det var jätte skoj att träffa dem för jag har inte träffat dem på jätte länge...bodil och jag gick i grundskolan tillsammans (=så linus fick träffa sina tremänningar (=dock så sov han naturligtvis just då.. surrade lite med henne och hon gav ett tips att vi kunde köpa en vagn som passar till våran bilbarnstol, för hon hade gjort de och den fanns på barnenshus..så vi sa hej då och så fredrik och jag handlade och pratade att vi kunde åka och titta på den iaf.så vi drog dit, och vi köpte den!!!hur bra som helst!!!! att vi inte har köpt en sådan förut!??!?!världsbra!! tack så jätte mycket för tipset Bodil!! (= sen så kom en tjej och sa hej till mig, då var det  Klara igen, och eftersom Linus var vaken och inte ville sitta i bilbarnstolen så tog vi upp honom och gick och surrade mera med Bodil och Johanna..Linus tyckte det var skoj för Klara konkade på och bar honom (=  sen iaf så drog vi till mamma och lämnade av linus en sväng, sen hem och ner i källaren och stängde av vattnet..dock så var det vattnet till badrummet som vaktis hade visat oss hur vi gjorde. vi hittade inte någonstans vart man skulle stänga av till köket så det blev aldrig gjotr!däremot så hann jag måla iaf... sen hämta linus och hem och så gjorde vi väl typ inget mera tror jag.. sen har vi bara slappat och tagit det lungt ett par dagar.igår kväll så snöade det!!!! och snön ligger fortfarande kvar och det är så skoj tycker jag! vill ha riktig vinter i år!!!! imorse så var jag och Linus iväg till bvc och skulle väga och mäta honom, när jag kom dit så var dörren låst, så jag var tvungen att ringa till mamma och fråga om det var idag jag skulle dit. Var lite osäker eftersom att Agneta har ringt och ändrat tiden 3 gånger.Men det var idag så jag gick in till vårdcentralen och gick den gången ist..sen så kom Agneta och så låste hon upp dörren... 6½ månad:8630 gram68,5 cm lång han ligger fortfarande under men hans egen vikt kurva hade rört på sig fint igen iaf..dock så längden rörde inte på sig så mycket så...men den kan jag inte göra nåt åt.. imorgon så kommer Agneta ringa mig för då har hon pratat med lite folk och läkaren om älskade Linus sömn natte tid...  även att mitt wii är paj!!!linus lyckades dra ner det från tvbänken så det small i golvet... *suck*han drar i allt han ser och så drar han sig upp efter möbler numera...ne, nu måset linus få äta eller nåt, han är ledsen och less att jag sitter här

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards