Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 25 oktober 2008

Av Jessica - 25 oktober 2008 18:35

igår slutade fredrik kl 12 för han hade fått ut atk!

så han åkte upp till skönsberg och hämtade våra vinterdäck som vi hade fått av örjan!

världesn snällaste örjan köpte nya vinterdäck eftersom de andra var så utslitna.

sen så kom fredrik hem iaf och så hade mamma kommit hit också, så vi åkte ner till sofias skola och plockade upp henne för att sedan åka ut till mormor en snabbis.

vi fikade lite där och så där och sedan åkte vi hem, mamma och sofia följde med hit igen för fialotta skulle låna en klänning av mig så hon kunde ha på sig under deras modeshow och utställning som de hade idag också.

sen så gick de hem och danne kom över.

fredrik, danne och linus drog iväg till birsta för att handla hem nåt som jag inte minns vad de var just nu och jag började med maten och diskade också.

sen när de kom hem så käkade vi och efter maten så tog jag en prommis till mamma med linus och danne och fredrik började att lägga golvet i köket.

sen så när jag kom till mamma så var linus så gnällig och trött så jag tänkte att han skulle få sova en liten stund så vi tog en prommis.

kom en katt med oss efter en stund så sofia stannade vagnen för att grejja lite med linus för han grät lite, då sprang katten fram till vagnen och ställde sig med framtassarna vid linus fötter!

den ville gärna hoppa in!

så vi tog bort linus och satte oss på huk med lilleman så han fick se katten, då kom katten och myste med linus lite och sedan så fick katten för sig att den skulle ligga i korgen under vagnen och sova!

så jag fick knuffa bort den så vi kunde gå vidare, men då hoppade den upp super fort i vagnen och la sig i vagnen på typ en halv sekund!!

värsta tokiga katten! (=

tog upp den och sen så sprang vi därifrån bara för att katten inte skulle följa efter något mera!

sen så gick vi hem och linus fick bada för att sedan sova.


när han sov så skulle danne, jag och fredrik se på film, jiddra inte med zohan eller hur det nu stavas?

jag orkade inte så jag gav upp och gick och la mig.

somnade på 2 sek, och imorse runt 7 när linus vaknade så tänkte jag kliva upp och gå och titta på den, men då fick jag höra att danne och fredrik hade somnat mitt i filmen också, så de hade lyckats stänga av och danne hade gått hem och fredrik hade gått och lagt sig så jag fick inte se filmen, för vi ska väl kanske se den ikväll eller imorgon.


sen idag så har det inte hänt så myhcket, vi har lagt vidare på golvet, har lagt ända fram till diskbänken, kan ju inte riva den förrens vi kan stänga av vattnet. och det lär bli på måndag som det görs för vi har inte hittat någonstans där vi kan köpa en nyckel till röret nere i källaren...

vet ett ställe på södra järnvägsgatan, men de har stängt över helgen så..


nu är grabbarna och handlar blöjor och välling så jag ska studsa ner i badkaret en snabbis och bada för mig själv tills det är dax för linus att bada.

så då får han komma in och göra mig sällskap då (=


justja, fredrik är jätte glad också, jag lät honom köpa ett spel till xboxen också (;

bara för att han har varit så duktig och grejjat i köket!

imorgon ska jag grundmåla väggarna där och måla elementet, röret och dörrkarmen också!

justja, måla taket också *suck*

det är väl vad som händer där inne imorgon!


ska låna släpvagnen imorgon och hämta vitvarorna från el-giganten också.. får inte glömmas..

ne nu bad så jag får lite egen tid där inne!! :D

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards