Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Jessica - 19 oktober 2008 19:06

det känns som att det inte har hänt någonting i lägenheten alls.

jag är så less på att leva upp i den här skiten nu så det finns inte!!!

okej, linus rum är nästan färdig, det är "bara" att sätta fast listerna, men det kan man ju alltid göra senare *suck*
och tvrummet är nästan färdig det också, för där ska en list "bara" sättas fast.

hallen och sovrummet är iaf helt färdig, eller nej, nu var jag på väg att ljuga, hallen är inte klar för det saknas en sak där, och det är till eluttaget, det finns ingen sån där plastgrej för uttaget nu utan det är bara alla sladdar och sånt där.

men förutom det så är hallen färdig också.


vi har iaf kört iväg allt som har varit i köket så där finns det inge skåp eller den otroligt snygga köksmattan var, utan det ligger nu på tippen, eller vi kan ju hoppas att det inte är kvar där heller (;

i köket finns det just nu 2 st golvbrädor som ligger där, var av den ena är på plats bara.. sen så dog allt för fredrik blev på dåligt humör för hans blodsocker nivå sjunk lite..

jag vill få klart allt nu så man slipper bo i tvrummet och i linus rum med allt! det är så satans trångt överallt nu och det ligger tamifan kartonger med köksgrejjer överallt och det är så drygt!

imorgon ska jag ringa och be dem stänga av vattnet en stund till oss på tisdag så jag kan sätta en plugg i vattenröret så vi kan lägga golvet där och göra allt färdigt där utan att vi ska vara helt utan vatten!

det är tur man själv inte har tummarna mitt i handen och att man inte har två vänster tummar som min karl har (;

ska även försöka lägga så mkt golv som det bara går imorgon när fredrik jobbar så att det blir klart där någongång, jag kan lägga ända fram till spisen helt själv och utan problem.. så man borde gå göra det iaf för då har man ju gjort halva köket..

sen så på tisdag borde man kunna lägga klart allt och sen är det bara att hämta köket och börja bygga på allvar för senast på söndag så måste vi ha hämtat vitvarorna som vi beställde också!


men oj, jag måste ringa morbror och få väven och takfärgen! det hade jag glömt bort!!

jag måste ju måla taket och sätta väv innan skåpen.. eller måste och måste är det väl inte men det känns bäst så!

 måste ringa!


och kolla hur det går för fredrik att bada linus, lilleman bara skrattar som fasiken hör jag.

misstänker att det är lika skoj som vanligt att bada :D

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards