Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av Jessica - 2 oktober 2008 20:09

inatt sov linus hela natten mer eller mindre!!

han vaknade en snabbis bara och ville ha lite lite lite ersättning..

sen somnade han om och sov ända fram till kl 7 imorse (=

kände mig som en helt ny människa när jag vaknade (=

sedan på dagen sov han lite mer än 2 timmar till och sen på eftermiddagen sov han 1 timme och sen en halv timme till igen..

tror han har tagit igen lite sömn som han missade (=


även att världens snällaste agneta (Bvc-tanten) ringde till mig idag, hon ville bara kolla hur det gick med linus ätning och hans sömn.

hon vet ju om hur jobbigt det har varit med honom och sånt.

och så frågade hon mig; har du känt om han är något svullen i käken?

så då kom jag på att jag kunde berätta att han hade fått upp ett litet risgryn (=

 så det är säkert därför han har varit som han har varit trodde hon också.

sen tyckte hon att vi kunde köpa hem lite alvedon till honom så han får sova lite.

så jag tänkte åka ner på stan imorgon och köpa det.


nu sover linus för natten (förhoppningsvis) och fredrik och min morbror är och hämtar ett badkar åt oss som min morbror har kirrat :D

jag längtar tills vi kan bada!!!!

det är guld värt att ha badkar!! 

nu tror jag att jag ska gå och göra i ordning lite i köket, har inte diskat klart stekpannan ännu..

men det ska göras nu!


sen blir det till att softa framför tvn en sväng tror jag och hålla tummarna på att det slutar regna tills imorgon.

jag tänkte gå upp till graven och plantera lite ljung och silverek där och sätta dit gravlyktan.. men ösregnar det så tänkte jag fasiken inte gå dit :P


ne nu diska stekpannan sen tvn


Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards