Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 1 juni 2008

Av Jessica - 1 juni 2008 22:28

Nu har vi ätit grillad fläskfilé och sallad.

Fredrik åt potatis sallad och jag fick äta "vanlig" sallad (; men jag tycker verkligen inte om vanlig sallad.

Fredrik och Kalle är ute och vandrar eller springer någonstans just nu och själv har jag lagt Linus, han skulle äta precis när vi kom in så det blev bara bra att ge han mat och sen ta på han pykamasen och lägga ner han i sin säng..

dock så tror jag att han håller på att bajsa eller nåt för han ligger och stånkar och stönar hör jag :D

Hoppas han har bajsat och att Fredrik kommer hem precis för då får han  byta ;P

nåt skoj måste han få göra också!


Jag kan även berätta för er att det var då fan inte varmt när vi grillade! den saken är klar, det blev ju kallt!! började blåsa en massa och så kom det massa mörkare moln..

men nu tror jag att jag ska ta och duscha så man får det gjort idag också, har jag otur så hinner man inte med sig det imorgon :P


även att vi ska iväg och skriva på faderskapspapperna imorgon, men jag har ingen aning om vilken tid för Fredrik glömde skriva upp det när han ringde och bokade..

ska se om jag hittar igen att jag har skrivit det nånstans eller om man får äran att ringa imorgonbitti..

Av Jessica - 1 juni 2008 18:40

shit va varmt det har varit idag!

Linus tycker det är alldeles för varmt fast han bara har haft blöja på sig idag..

Vi var ut en sväng men han fick så mkt värmeutslag över hela sig så han såg ut som en liten prickikorv!


linus och jag fick vara hemma när danne och fredde åkte ut till birsta för att köpa lite skruvar till handtagen på köksluckorna..


ne, nu blir det straxt grillning med veronica och kalle!


Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards