Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 6 juni 2008

Av Jessica - 6 juni 2008 19:22

whieee!!!

nu har vi sålt lägenheten!!

vi hade två visningar idag, först var det en tjej som kom och sen när vi var ute i birsta så ringde en Frida och ville komma och kolla..

så vi bokade tid och när hon kom så var det Friday som kom! det var lite skönt (=


och vet ni?? hon köpte den!! :D

hur bra som helst!

så det var skönt att vi slipper dubbla hyror en månad till! 


hmm nu skriker lilleman.. bäst jag tar han!!

Av Jessica - 6 juni 2008 13:24

men va less jag är..

trött i huvudet är jag också, så fruktansvärt..

ska försöka sova så fort linus har ätit upp..


fredrik är snäll och matar han nu.

sen måset jag gå ut med han och försöka få han att sova i vagnen.. vet inte hur bra det kommer att gå men bättre att han skriker ute än inne iaf.. känns lite lättare på nåt vis.. svårt att förklara det där men jaja..


justja vi har en visning idag på lghten.. hade en igår också..

men nu vidare här hemma

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards