Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 9 juni 2008

Av Jessica - 9 juni 2008 21:19

han bara gråter och gråter nu ikväll..

fast just nu har han somnat, men han vaknar nog snart igen eftersom han ska äta..

han är en liten skalman med mat och sovklocka i sig ^^


idag när jag var nere på stan med mamma och sofia så fick jag så ont i huvudet så jag trodde jag skulle dö.. så mamma och sofia var snäll och tog linus någon timme så jag fick åka hem, ta alvedon och lägga mig.

somnade till en sväng också, så när jag vaknade var huvudvärken nästan helt borta. vilket var skönt (=

sen kom de med lilleman så jag fick tillbaka honom!!



det gör fan ont i mamma hjärtat när jag lämnar bort honom, men jag måste göra det ibland, och speciellt när han har skrikit en hel natt så ingen kan sova och när han skriker hela dagen sedan också. Avlastning en så där 30-60 minuter gör underverk!!!


hade tänkt umgås med sara imorgon men jag måste skicka ett sms och säga att vi får ta det en annan dag, har så mkt att grejja med imorgon så det blir knas..


nee, nu grejja vidare här hemma medans linus sover


fredrik är i nya lghten och grejjar.. (=

så det blir nog ordning där någongång också

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards