Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 13 juni 2008

Av Jessica - 13 juni 2008 12:49

oj, nu har jag inte skrivit på flera dagar igen, men det blir så eftersom lillemannen gråter så mkt på kvällarna så då orkar man inte..

för fredrik är så jävla snäll och tar linus när han kommer hem så oftas så somnar jag på kvällsidan en sväng för ren utmattning.

Sedan så på dagen går det oftast inte att skriva nåt ändå för då har jag fullt upp med Linus.


men imorse iaf så klädde jag på linus och mig och vandrade till mamma för att äta lite frukost och för att duscha.

kändes så onödigt att gå på ica, handla, hem och äta frukost för att sedan gå till mamma för att duscha. så hon fick äran att bjuppa lite :P

vi har inge varmvatten hemma idag mellan 8 och någongång för det var nå underhållningsarbete eller vad de stod.

men det var bara mysigt att gå hit och äta frukost, fick lixom äta med mamma och sofia.

sista frukosten hemma i sverige för sofia på några månader nu.. hon drar till tunisien imorgonbitti och kommer hem 23 augusti någongång på kvällen.

jag hade även tur, för linus skulle äta då precis så sofia ville mata honom eftersom hon inte kommer få träffa han på så länge!

så jag måste ordna bilddagboken åt henne och lägga upp bilder på linus hela tiden så hon kan kolla nångång i veckan så där..


nu ska jag ta och cykla hem en snabbis för jag måste hämta ett par shorts åt sofia som hon ska ta med till hennes kusin.



det går rätt bra framåt med lghten! i helgen blir det golvläggning för fulla muggar, och riva köket antagligen :P 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards