Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 16 juni 2008

Av Jessica - 16 juni 2008 23:09

nu har vi iaf lagt klart golvet i sovrummet, men så mkt mera har det inte hänt faktiskt..

jo jag har målat alla snickerier också!

imorgon ska vi lägga golvet i linus rum.. eller fredrik iaf, allt beror på hur lilleman behagar sig att sova eller vråla lixom..

jag har förresten börjat packa ner en massa här hemma! så det händer något iaf :P


imorgon ska vi ringa Frida och boka tid för kontraktskrivning och sånt där! Så hon får bestämma tid och dag (=


även igår när det verkligen vräkte ner regn, då var jag ute och gick med linus..

det regnade bara pyttelite först, så det gjorde inte så mkt eftersom jag hade regnskyddet på vagnen.. men helt plötsligt såg jag att det kom lixom en våg med regn och så ser det ut som jag hade duschat med kläderna på.

även fast jag sprang hem så blev jag blöt genom jackan och tröjjan.. och på nåt jävla vis lyckades skötväskan bli helt genom blöt också! men tur de torkade lite halv fort iaf!


var iväg till mamma och käkade middag förut också, åt potatis och leverbiff! och det var riktigt gott, men jag var lite orolig att jag inte tyckte om det längre, eftersom jag inte har ätit det sen jag gick i typ 8an eller 9an.


nee, nu ska jag krypa ner i sängen.. måste passa på att sova någon timme innan linus vaknar igen..


linus har många bra stunder nu, och han sover rätt bra på dagarna, och igår grät han nästan ingenting och det förvånade mig riktigt mkt! så jag håller tummarna på att det är på väg åt rätt håll nu, att det blir bara bättre och bättre.

linus ler för det mesta när man pratar med han nu om han har en bra dag vill säga, och så vill han hålla upp huvudet rätt mkt så det är skönt att se att han inte är så långt efter egentligen (=

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards