Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 4 juni 2008

Av Jessica - 4 juni 2008 16:52

nu sitter jag och väntar på att fredrik ska komma hem med bilen.

örjan hade bilen idag för örjan var snäll och åkte och besiktade den åt oss, den gick även igen!! Vilket vi knappt trodde att den skulle göra, inte för att det är nåt fel på den eller så, men med våran tur så skulle den säkert kunna skita sig totalt i besikningen.


jag ska umgås med sara nåt i helgen!

Den saken är klar!!! jag har bokat henne nu, dock så kanske hon inte riktigt vet det ännu, men så fort hon läser de här så vet hon :D


nu ska jag packa ner det sista i skötväskan innan vi drar på nån modevisning på domsaga som mode design på hedbergska har..

1-3 skulle ha nåt så sofia har tvingat mig dit, och för att jag ska slippa vara där ensammen nu halv 6 så får Fredrik äran att haka på :D

morsan ska gå på den halv åtta så :P


nee, ner med nappflaskan och kolla så det finns blöjor där

Av Jessica - 4 juni 2008 10:32

inge less jag blev igår då?

när vi hade knäppt alla bilder och skulle kirra annonsen vad händer då?

jo då fungerar inte  internet!

Det ska lixom alltid bli nåt strul.. men får ordna det ikväll ist!


jag brände sönder mig igår.. ser ut som en kräfta, även att jag har lyckats bränna mig på smalbenen och på knäskålarn..

och hur jävla ofta brukar det hända?!?!?!?

helt sjukt iaf, för jag var lixom inte ute så länge och det var inte så att jag låg och pressade eller nåt heller utan jag var bara ute...


ni ska få se bild sen när kameran har batteri i sig igen.. måset vara nåt fel på batteriet till kameran, för jag laddade det igår och det är slut idag..


ne nu ropar linus! bäst jag går

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards