Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 21 juni 2008

Av Jessica - 21 juni 2008 22:07

igår var det midsommar och den firade vi hos linus och emily!

Det var riktigt skoj och trevligt, trots att min lilla linus var lite kinkig.. men absolut inte så mkt som han brukar vara!!

tror han trivdes med att vara hos emily och även i stora linus famn :D


vi var inte kvar där så länge för vi var lite trötta och så, och det var väl lite tur det eftersom lilleman beslöt sig för att inte sova så mkt utan vakna ett par gånger inatt och han skulle då inte sova över en mattid som han har gjort ett par nätter nu...

men vi får ta igen det nästa år helt enkelt :P


Det går framåt med lghten förresten!!

golvet är lagd i alla rum nu och så imorgon kl 10:00 så kommer det börjas att tapetseras i rummena!! så äntligen!!


var ner på kubenbadet idag för det var tänkt att vi skulle bada, det var riktigt fint och soligt när vi gick ner.. men typ när vi hade käkat frukosten och skulle till att bada så dånade det till så in åt helvete och sedan så kom spö regnet, så det var bara att springa till bilen och åka till mamma och fika ist :P


ska lägga mig i sängen nu och se på narnia!

även att jag tror jag ska ta och se om alla harry potter filmer igen också, det var lixom ett tag sedan nu..

ne nu vidare!

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards