Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 2 juni 2008

Av Jessica - 2 juni 2008 21:41

Det blev ingen bra dag för lillemannen här, han har gråtit och skrikigt och haft det riktigt jobbigt! Det har inte spelat så stor roll vad man har gjort så har han bara haft det jobbigt, har kört med vagnen inne, har haft han på mage på min arm, har haft han på axeln har bara burit och skumpat runt på han men nu har han iaf somnat igen!

och nu hoppas jag att han sover mer än 30 min, för Linus behöver lixom sova en massa!!


jag har lyckats kunna röja upp här rätt bra ändå, har dock inte dammsugit eller torkat golvet.. ska göra det imorgon innan Fredrik drar på jobbet tänkte jag!

Det är det vi har kvar att göra innan vi kan lägga upp bilder..

justja, borra hål till handtagen på lådorna i köket har vi kvar också, det tänkte jag ta och göra nu!

och jag skiter i vad grannarna säger, för vi har fan aldrig fört liv här och vi ska ändå flytta så nu är det saksamma vad vi gör ;P


imorgon ska jag ta och vandra till mamma iaf när fredrik går till jobbet! Ska få lite rabarberkräm och det tackar man inte nej till (=


nee, nu annat

Av Jessica - 2 juni 2008 12:28

idag fyller min systerdotter Fatima 7 år!

Så grattis till mosters gotroll!!


idag har vi varit iväg och skrivit på faderskapspapperna och gemensamvårdnad! så nu är det gjort!

så nu kan jag fylla i linus namnpapper och skicka in dem till skatteverket så han får ett namn! :D


idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska  väl försöka städa lite och diska om lilleman skulle vilja somna någongång, men just nu verkar han inte vilja det iaf :P 

även att idag måste vi verkligen ta tag i att röja riktigt här hemma så man kan lägga ut lghten någongång, är ett jävla tjat överallt att vi måste göra det!

Men hur lätt är det att tokgrejja när man har en liten knoddis som gråter mest hela tiden?!?!?!? och när han sover då vill man inte direkt hålla på att härja för mkt för då vaknar han och så är det bara att börja om då!

eller när han sover så vill man ju sova själv också!..

får se hur dagen blir för lilleman, om han sover mkt så kanske man kan kirra rätt mkt innan fredrik kommer hem.

fredrik jobbar till 21:15 idag så förhoppningsvis hinner jag ordna mkt..

om inte annat så kanske morsan eller sofia kan komma hit och ta Linus så jag får göra klart..


men  nu tror jag fan att han somnade i min famn så bäst jag lägger honom nu så jag kan diska iaf!

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards