Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 8 juni 2008

Av Jessica - 8 juni 2008 21:47

fredrik och danne hämtade upp mig en sväng förut, vi skulle käka glass med veronica och kalle (=

och uffa vilket utbud de hade på konsum... var det 5 sorter så skulle man vara glad. men jag hittade iaf lakritspuck :D


sen så grejjade vi på i lghten lite.. vera, jag och linus åkte ut till birsta för att köpa lite grejjer som behövdes, och inte var de svalt där heller.. kändes som ett växthus där inne.. men men..


jävlar vad de åskade förut! och så kom regnet!! var hur skönt som helst att det kom, och nu är det lite kyligt ute :D

men jag klagar inte, vi behöver ha lite kyligare någon dag iaf 


nu ska jag ta och grejja lite här hemma och prata vidare med fredrik om vad vi har kvar att göra och vad vi måste ha som prio ett!

Av Jessica - 8 juni 2008 13:37

igår var fredrik och jag till lghten och grejja lite..

myrström kom också!! nu ska han vara hemma typ i 7 månader igen innan han ska åter till luleå..

myrström hjälpte till att riva tapeterna i linus rum (=

sen så drog vi till birsta och köpte spackel och takfärg..

plockade upp Sara på vägen hem också :D

så vi åkte till nya lghten igen och rev lite lister och myrström och fredde rev ut en garderob :D

sen åkte vi till kvantum och mötte upp Kalle och Veronica för att köpa lite grejjer till maten som vi skulle grilla!

sen hem och göra i ordning det och efter ett tag så dök danne upp och så gick vi ut och grillade.

käkade gotta och jag kan lova att det var då vitlök i allt tror jag ;P

Sara blev hämtade precis innan efterrätten så hon missade jordgubbar och chokladsåsen!!!

såg en luftballong också ^^


idag har man inte gjort så mkt, fredrik tog linus på en prommis imorse så jag fick sova ett tag!

nu är fredrik och danne och slipar lite skarvar och shit och sen ska det spacklas där ikväll.. och fixxa de där kanterna som är stora spricker i väggen också.. jag hoppas att det görs ikväll!


nee, lillemannen vill att jag ska ta han nu

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards