Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Jessica - 5 januari 2009 18:10

åh idag bestämde jag och sara att vi ska umgås på lördag!!! vad mysigt det kommer bli!!

var evigheter sedan vi umgicks nu faktiskt, så de så.


vi ska äta massa gott och göra massa skoj hela kvällen, som sara sa, synd att det är bara måndag ännu.

bara att hoppas att den här veckan rullar på fort som bara den.


nu har linus fått middag, han måste ha vaknat på felsida efter vilan för ingenting är bra nu och det är bara gnäll och gnäll.

fasst just nu för tillfället så sitter han snällt i matstolen och äter macka och dricker vatten.

det är bra att han trycker i sig vatten iaf så att han orkar med sig lite iaf.

ska väl ta och gå och byta blöja och tvätta av honom och sen kanske han vill sitta och mysa med mig innan det är dax för han att bada innan han går och lägger sig.

nu är det en timme kvar tills fredrik kommer hem!!


får se om vi hittar på nåt idag eller om det bara blir softis potatis i soffan.

ne nu är det bäst jag går

Av Jessica - 5 januari 2009 14:18

4 av mina favoritprogram på TV

Grey´s Anatomy

The Hills

Hem till Gården

Våra bästa tider

4 saker jag gjorde igår

Städade

Diskade

Laga mat

Spela guitar hero på ps3an

4 saker som jag ser fram emot

Att Linus säger mamma

Att Linus lär sig att gå

Min födelsedag

Att få sova en hel natt

4 av mina favoritrestauranger

hmm här  tror jag att jag inte kan svara på direkt nu

4 saker på min önskelista

Att köket blir klart

Att Linus kommer vara frisk och kry och lära sig allt som man ska

Körkortet

En massa pengar


Jag orkar inte utmana människor, så dem som vill kan ju göra det (=

Av Jessica - 5 januari 2009 13:40

linus kommer snart få sin andra tand upp till, man ser den genom tandköttet (:

han har det jätte skoj här hemma nu, det roligaste man kan göra är att krypa fort som bara den in till badrummet och banka och slå på badkaret så det låter jätte mycket. och han skrattar så han kiknar varje gång han gör det  (=


hade tänkt göra lite saker här hemma när han låg ute och sov, men jag fastnade framför datorn och tvn och insåg sedan att jag inte riktigt orkar göra nåt ännu. Får se om jag gör nåt senare eller om jag låter det vara till en anna dag. tänkte mest bara små pyssla på och sånt. Eller så gör jag det lite senare, det är inte direkt så jätte lätt att göra nåt eftersom jag måste passa tornadon som går fram här hemma. Riva ner allt som går här hemma är en rolig sysselsättning och banka och slå på tvn så fort mamma vänder ryggen till är också jätte roligt.


imorgon kommer äntligen sofia hem !!!!

shit vad jag saknar henne. Undra om linus kommer att bli rädd för henne eller om han kommer gå tlil henne på engång som vanligt. blir lite spännande att se faktiskt.

sitter just nu och väntar på att lunchen ska bli varm, jag är lite hungrig och jag hoppas att linus också är det (;

blir kyckling här iaf nu!!


ne, nu ska jag ta och försöka suga ur lite snor och kolla om lunchen är klar..


haha justja, linus är rätt lat, han håller inte nappflaskan själv när han lägger sig, men det är nog bara för det är jobbigt. för han kan sitta och dricka själv med den men inte när han ligger. så roligt att se hur han håller på med sånna små saker (=


Av Jessica - 5 januari 2009 10:24

har inte gjort så mycket i helgen eftersom linus har haft feber och varit allmänt häning.

nu har han iaf blivit snorig och har en jäkla hosta. låter som han håller på att hosta ut lungorna emellanåt.

men han orkar iaf krypa omkring och leka nu iaf, det orkade han inte i fredags utan då låg han bara hela dagen och kvällen i soffan med mig.


vi var ut till elgiganten och bauhause en super snabb sväng i lördags också, även fast linus var sjukis så orkade han iaf hejja på emily iaf (=


igår var min morbror hit och så grejjade han och frederik litee i köket också, ska fortsätta imorgon igen. så snart är det väl klart..


var meningen att jag skulle träffa johanna börjesson när hon var hemma från danmark också nu över jul och nyår men de4t blev inte så bara för linus var sjukis..

vet inte riktigt vad som händer idag, funderar på att bara sofia och inte göra något fast jag vill ändå göra något men jag vet inte vad. vet inte riktigt vad jag orkar göra heller...


varför kan folk inte bara sluta gnälla?

jag funderade bara för jag tyckte det var lite mycket..

men herreguuud.



nu är iaf den bärbara fixxad och linux är på den (;

skönt att den är så pytteliten faktiskt och inte tar någon plats alls  





Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards