Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Jessica - 16 januari 2009 13:15

uffa va kallt det är ute idag, det är över -20 grader. hade tänkt gå ut med linus i pulkan en sväng men jag vet inte om jag pallarlinus är på knas humör idag, han  har sovit lite för lite innan lunch så han är gnällig just nu.

06:15 slog han upp sina blå och bestämde att mamma och pappa inte fick sova längre heller ;P han förde ett jäkla liv men han var go och glad då iaf..

fick han att somna om runt 7 och så sov han och jag en timme till iaf..

så man slipper att världens längsta dag iaf.


vet inte om jag orkar göra något idag eller om man bara ska slappa och mysa på med linus och böka runt på golvet med honom.

han pussade förresten bäsen förut och det var så sött att se dem.

bäsen var inte berädd på att linus skulle få tag på henne så när han nåtte henne så greppade han tag allt vad han kunde och gav hon en puss. hon var helt förstörd efteråt och sprang iväg och gömde sig. (;

men hon var snäll mot honom iaf och det är huvudsaken tycker jag.



kanske kanske kanske kommer min mamma förbi senare idag men hon fick se hur hon skulle göra.

och jag tänkte försöka   få ordning på bilder men hittar seriöst inte kabeln, hittar inte den till ena telefonen heller..

gick ju bra när jag hade min mobil fördå kunde jag ta ut sdkortet och sätta in det i datorn men när min  mobil dog så fick jag ta fredriks gamla och den har inge minneskort.

har några bilder på hur linus sover som jag ville visa.


justja, fick ju jätte bra post idag också! inbjudan till dop! lille noel som ska döpas!

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards