Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 15 oktober 2009

åh denna natt denna...

Av Jessica - 15 oktober 2009 11:07

inte underbara natt. Blir så matt och trött emellanåt när Linus inte vill sova på nätterna!

Dessutom kommer den här natten som kommer bli ett rent helvete tror jag eftersom att han inte ska få nåt i lillmagen efter 00:00.

Men men, bara bita ihop och se glad ut!


Igår när mamma kom så fick Linus lägga sig ute nästan påengång, vilket var bra får då tänkte jag att mamma och jag kunde fika i lugn och ro. Vi pratade lite och kollade upp lite olika saker och sedan efter 45 minuter så hör jag MAAAAMMA, maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamma. Men jaha, då var det bara att hämta in lillkorven!

Han tyckte att 45 min sömn räckte. Ja visst gjorde det. Var lite grin och gnäll på kvällen men det gick bra ändå. Vi tänkte låta honom vara vaken fram till 22 som vanligt och det gjorde vi. Vi hoppades att han skulle sova hela natten. Men det tyckte inte Linus.

Bara att  hoppas att han kommer sova hela nätterna inom snar framtid.


Fan vad jag hoppas att nästa barn kommer kunna sova på nätterna iaf, kommer bryta ihop annars om jag har 2 barn som tänker vara vakna. Trodde väl aldrig någonsin att jag skulle känna som jag gör just nu.

Förstår inte hur jag kommer klara av det. 

Kanske kommer det kännas bättre nästa vecka efter ultraljudet. Vi kan ju hoppas!



Nu är det bäst jag underhåller Linus, gnällmaster nr 1 idag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards