Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 9 november 2009

Av Jessica - 9 november 2009 13:26

Var ute i birsta på lördagen och handlade allt som skulle handlas. Igår så var vi till Örjan och fikade lite och så fick han en present av Fredrik. (=

Efter det då? Gjorde vi något? Tror inte det, var nog bara hemma och tog det lugnt och vilade och justja, morbror Bengt och Rickard kom förbi med Mikaelas dator som är mupp. Eller den var mupp rättare sagt. (;

Blev bara att titta på tvn igår och ta det riktigt lugnt för Fredrik är sjuk och alla vet att när killar är förkylda så är de mer eller mindre döende. (;


Har inte gjort så mycket idag heller, sorterade tvätt och tänkte tvätta allt i tvättstugan så jag gjorde i ordningen tvätten och gick ner, vad händer dårå? Jo, det är imorgon jag har tvättstugan och inte idag!

Tänkte ställa in min cykel i förrådet idag också, men vad händer? Jo, naturligtvis ska nyckeln gå av i låset när jag försöker låsa upp skiten så det var kört. Så allt jag hade tänkt göra idag får vänta till en annan dag.


Har inte så mycket att skriva eftersom vi inte har gjort något alls i helgen, bara tagit det lugnt och så.


Fredrik ringde läkaren imorse och fick en tid kl 9, så 9:10 ringer han och säger att han är klar, han fick ta stick i fingret och halsprover. Sen blev det apoteket för hans del och sedan kom han hem och nu ligger både han och Linus och sover. Riktigt skönt att det är tyst och lugnt och att de sover minst 30 min till så jag får lite lugnt och skönt.


imorgon kl 10 ska vi på ultraljud igen! Blir spännande och se vad som sägs och vad som händer. Ska ringa min barnmorska efter det boka lite ny tid, ska komma dit tidigare än vad som är sagt bara för att ha mera koll.


Idag kl 18 är det middagsfirande för Ebba, hoppas hon blir glad över presenten. Det är så svårt att hitta på något till någon som fyller 12 år. Man är liksom både stor och liten då. Men jag tror hon blir glad och att jag har lyckats igen. (;


Nu ska jag nog snabb bada lite och softa och sedan ringa mamma och kolla om hon kommer och hälsar på mig en stund. Så tråkigt med sjuka Fredrik eftersom det bara mest låter gnäll gnäll ifrån han nu. ;P

Ne, synd om han som är såååååå sjuk så. :D

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards