Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 25 november 2009

Av Jessica - 25 november 2009 21:55

Var till läkaren imorse, hon var jätte trevlig och jätte snäll.

Fick gå in till ett undersökningsrum och hon kände och klämde och vi pratade och lite sånt som man gör, hon kände och klämde lite till och vi pratade ännu mera och hon lyssnade och allt sånt.

Min bukvägg är inte vad den borde vara! Måste vara försiktig med lyft och allt sånt, får gå och hålla i magen för att det ska göra mindre ont ett tag och jag ska vila en massa.

Kan gå massa galet om jag inte är försiktig framöver...


Fick en massa nr till olika sjukgymnaster och personer som jag ringde till under dagen, Fredrik körde mig till mamma efter läkaren och sedan åkte han och jobbade.

Jag ringde till ställe nr 1 och sedan till nr 2 för att ringa till läkaren igen. Fick prata med en läkarsekreterare och hon ordnade med remissen till ortoped tekniska åt mig så på fredag ska jag ringa upp dit och få en tid så jag kan komma och mäta ut ett speciellt bälte som ska lyfta upp och klämma in tjock magen.

Det här har jag haft ett tag och det har förklarat varför jag har blivit så tjock på en gång under den här graviditeten.


Ska även gå på ett speciellt sätt så det ser sjukt ut så det fuskar jag lite med! :P

Men mamma och jag tog en liten promenad till Bodil och Fatima, tog bussen till stan och gick lite där. Sedan tog vi bussen hem till mig och fikade och åt middag tillsammans när Fredrik hade slutat.

Sen blev det till att åka och handla lite mat och sånt, kom hem för inte så längesedan. Linus tvärsomnade i sängen och jag tror jag ska gå och lägga mig snart jag också, vaknade straxt innan 5 imorse och kunde inte somna om alls.


Linus sov hur bra som helst inatt! Det kanske är på gång att han sover hela nätterna igen nu?!? Vi kan väl hålla tummarna och hoppas, han vaknade nämligen bara en gång och det var vid 6 tiden och sedan så väckte jag honom 8:15! Helt underbart är det och det är då man själv inte kan sova naturligtvist!


Hm, jag har inte tid att inte få göra nåt, har massa att göra. Som att tvätta fönster och hämta upp en massa från förrådet och allt sånt.

Undra om Fredrik kan tänka sig hjälpa mig imorgon med fönstertvätten och gardinbytet och hänga upp stjärnor och ställa dit adventsstakarna?

Skulle nog inte tro det eftersom han tycker det är töntigt och helt onödigt.


Tror inte mamma eller Bodil har tid heller imorgon och knappast på fredag.. Då är det en massa annat som ska ordnas och som har mer prioritering! Dessutom ska Fatima komma och vara hos mig på dagen!

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards