Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 11 november 2009

Av Jessica - 11 november 2009 11:56

Igår kväll efter att vi hade kört hem mamma, syster med barn så tog vi tempen på Linus för han har inte riktigt varit sig själv på ett par dagar och igår var han extremt konstig. Han visste inte själv vad han ville vilket resulterade i att han var gnällig och då hade han så klart feber. Att han också har börjat hostat jätte mycket har inte gjort saken så mycket bättre, så inatt hostade han en massa och låg och gnällde i sängen medans han sov. Han har fortfarande feber och när killar är sjuk.... Behöver man ens nämna något mera?

Så det är bara att bära och försöka fundera ut vad han vill när han gnäller och gråter som mets idag. Han ligger och sover nu redan och jag tror att han ska få sova precis så länge han vill idag. Det är lika bra så han sover bort sjukan! Det är det bästa sättet att bli bättre, sömn, sömn och mera sömn.! (=


Blir inte till att göra så mycket idag, blir bara till att vara hemma med Linus och ta det lugnt. Imorse förresten var han så söt, vi låg på en madrass på golvet i tvrummet och myste framför vakna med the voice, då sliter han upp täcket, mitt linne och smeker mig på magen och säger beeebiiiiis. (=

Sötaste Linus! Hoppas att han blir en snäll storebror som tänker ta hand om den mindre och inte slå och nästan döda den. Har hört några skräck historier av Fredriks mamma nu så man är lite rädd. ;P


Fredrk är lite bättre nu, imorgon ska han nog jobba så det är skönt, då slipper jag passa upp honom också!

Undra vem som kommer ta hand om mig när jag blir sjuk? :P

Nu låter det som att det ska lagas lunch. Bäst jag gör min syssla här hemma nu!

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards