Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 10 november 2009

Av Jessica - 10 november 2009 12:45

Den 9 April är det tänkt att den här ska komma ut, blir intressant och se om den kommer före eller efter. Tanten på ultraljudet tyckte att den kunde komma liiiite tidigare så att Linus inte känner att den tar hans födelsedag! (=


Kan berätta på engång att vi har nog en liten blyg krabat i min mage. Den ville inte visa oss vad de var för kön han/hon har! Så fort vi skulle försöka kika på ultraljudet så la den handen för så vi fick inte se. Blir spännande och se om det kommer ut en liten Agnes eller om det är en liten pojke. Det är nästan bestämt mer eller mindre att det är en liten Agnes om det är en flicka och är det en pojke så kommer den nog  bli utan namn som det känns nu. (;


Är i vecka 19 så snart har jag gått halv vägs och det är skönt, har inte gått upp 1 kg ens den här gången och det är helt underbart!! Vi pratade en del upp på ultra om att jag ser så stor ut redan nu och att jag har fått endel kommentarer om det och att en viss person, typ Johanna, tyckte att det såg ut som att jag skulle föda när som helst! (;

Men vi kom fram till att jag är en sån person som får mycket fostervatten eftersom det var lite så nu igen, att jag är kort gör att man är kortare över magen och då syns det mera, att min livmodervägg lutar fram mot magen och det gör sitt till också. Så vi skyller på allt det eftersom jag är rätt stor.  Men så länge jag inte går upp 40 kg den här gången också så går det bra!


Har fått 3 st jätte fina bilder av dem, kostar väl egentligen en liten slant men eftersom vi hade glömt pengarna så var hon snäll!

Skit fin profil bild och dessutom en bild där det ser ut som bebisen skrattar jätte mycket fast den gäspar väl egentligen. (=


Får se om det går att göra nåt så ni får se vad jag menar.

Nu ska jag plocka lite här hemma, mamma och stora syster med barn kommer senare på eftermiddagen!

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards