Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 5 november 2009

Av Jessica - 5 november 2009 22:31

Jag blir på så glatt humör när det snöar!

Tyvärr så kommer nog allt vara borta tills imorgon eftersom det bara droppar ute nu. Men det finns hopp att det kommer att komma snö hit i år! Så enkelt är det.


Idag har jag inte gjort så mycket , pysslat på och busat en massa med Linus. Vi byggde hans koja igen och så har vi ritat en massa. Vi får inte glömma dessa böcker som ska läsas XXXX gånger per dag om och om och om igen. Mamma kom hit en liten sväng också, fikade lite och surrade skit.

Sen när Fredrik kom hem så åkte vi och handlade lite. Handlade hem till middag så jag kunde göra en soppa som jag fick smaka på hos mormors hyresvärd. Den var så god så jag var tvungen att göra den idag.

Fredrik tyckte mycket om den och det blev jag glad över!!!


Linus var riktigt fascinerad över snön! Så roligt att se, så nu väntar vi på mera snö!!


Vilket intressant inlägg det blev, men jag orkar inte skriva nåt och jag har typ inget att säga ens. (=

Justja, måste lämna in ena paret av glasögonen också imorgon. Känns som en skruv eller nåt sånt kommer lossna mycket snart om det inte görs något av det. Det är inte så att en skruv är lös utan mera som att hela fästet kommer lossna. Men jaja, får se imorgon vad som sägs.


Nu blir det till att sova. Kan hoppas att Linus sover hela natten inatt, vilket jag inte tror. Tror han kommer vakna så där 1-2 gånger och tidigit som bara den imorgon bitti!

Skulle inte bli chockad om han väljer att vara vaken flera  gånger inatt heller, har fått den känslan nuu.

Annat var det i förrgår natt när han sov heeeeela natten och några nätter förra veckan.... ååh vad skönt det skulle kunna vara!


Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards