Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Jessica - 3 juni 2010 10:39

Det har snart gått en vecka sedan jag åkte buss sist, kommer aldrig mera åka buss heller för den delen.

I lördags så packade vi ihop barnen, satte oss på bussen och åkte ut till birsta för att handla present åt Fatima.

När vi nästan är i birsta så händer sånt som aldrig får hända. Ett okänt barn bakom mig kräks på mig!!! Han var runt 6-7 år också så det var rätt äckligt!!

Klev av busse, krånglade av mig koftan, vände den avig och torkade håret. Kastade koftan i diket och torkade av hela mig kändes det som med våtservetter!

In på stadium och fick låna deras toalett för att tvätta av mitt hår med två och vatten. Tokspritade håret och hela mig efter det också!!

Sen var världens snällaste Kalle snäll och lånade ut bilen så Fredrik kunde köra hem oss!!

Fredrik fick åka ut och lämna igen bilen till Vernoica efter det och Danne fick köra och hätma Fredrik. :P

Så nu åker jag aldrig mera buss.


Vad har vi gjort i veckan annars? inte ett dugg känns det som. Har varit skönt att bara ta det lugnt och varit ute i lekparken och lekt och inte haft något bestämt. Vi fick besök av Bodil, Samira, Johan, Zackarias och mamma. Var ute och fikade i lekparken. Linus tyckte det var super skoj. Agnes har haft det lite små jobbigt i veckan här, hon har gråtit väldigt mycket vissa dagar men nu verkar det rätt mycket bättre.

Idag tror jag att det blir ett besök ut till min mormor med barnen.


Nu sover Agnes och Linus har fastnat framför tvn, bäst jag gör mig i ordning nu!!

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards