Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 28 juni 2010

Av Jessica - 28 juni 2010 17:01

Nu förstår jag hur liten Agnes egentligen är, tur att  det inte var någon fara utan att det bara var så att jag antaglitgen inte har tillräckligt med mat till henne. Sedan i torsdags kväll har vi gett henne 30 ml var 4e timme med ersättning och så har jag ammat som vanligt. Så idag när vi var på bvc och vägde henne så hade hon gått upp så hon väger nu 4220!! :)

Jag blev jätte glad att hon har gått upp så mycket på 4 dagar bara och att proverna inte visade något.

Så det måste ha varit min mat som inte räcker till helt och hållet.

Så jag ska fortsätta ge 30 ml som vanligt och bara fortsätta amma som jag gör.


Lite jobbigt är det ändå att hålla på så, men vad gör man inte?

Får se hur länge man orkar amma på som man gör, ibland går det inte ens 2 timmar nämligen har jag upptäckt och sånt är lite jobbigt. Hon är ändå 14 veckor så hon borde kunna låta det gå lite oftare innan hon ska äta igen.


Igår tog jag på henne Linus gamla body, en som vi fick av Veronica och Kalle och knäppte kort när hon satt lite i soffan.

Sen kollade vi på kort på Linus när han är lika gammal, då han också har den bodyn på sig. Jag tyckte inte det såg ut att vara så stor skillnad mellan dem men det verkar det vara då eftersom det är nästan 2 kg mellan dem.


Tycker att Agnes fortfarande ser ut som en pytte bebis men det kanske kommer ända på sig snart!!


Nu ska jag kolla til maten, bäst jag skyndar mig med den så att alla här hemma får den.

Det verkar vara hungriga barn här!

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards