Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Jessica - 4 juni 2010 13:03

Jag måste bara få säga at jag är så stolt över Linus. Han kan roa sig själv i flera timmar om det behövs. När Agnes har en dålig dag så jag måste bära, vyssja, sjunga, vandra och verkligen försöka göra allt för att hon gråter och skriker. Då kan han leka på sitt rum i evigheter utan att klaga. Sen när han har lessnat där då brukar han kunna leka vidare i tvrummet helt själv. Han är så duktig. Man blir stolt när man ser att han kanske förstår att Agnes är så liten och inte kan göra något själv. När hon är ledsen är han först fram med hennes napp och försöker få henne att ta den, annars ropar han nomnom nom! Då ska hon äta.

Linus är den bästa storebror Agnes kan tänka sig!!! (=


Nu ska jag försöka få Agnes att sova lite mer än 5 minuter på dagen så att Linus kan få leka lite med mig. Så vi kan bygga med lite lego eller kanske bygga ut järnvägen lite mera. :)

Bäst jag rör på mig lite fort nu.

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards