Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 11 juni 2010

Av Jessica - 11 juni 2010 11:39

 


Blev utmanad av Theres att lägga upp min 10e bild som jag publicerade i bloggen.

Den här bilden är tagen på Linus i maj 2008. (=

Liten fis han var då!!


Jag utmanar Veronica, Sara och Jossan att lägga upp sin 10e bild!

Av Jessica - 11 juni 2010 10:50

Studentfirande av Sofia gick bra!

Dagen började bra, satte Linus i badet medans Agnes låg under sin mobil i sängen och pratade med den. När Linus hade badat klart så plockade jag i ordning allt som skulle med och gjorde det sista på skylten.

Sen var det helt plötsligt dags för lunch åt oss, lilleman åt jätte snällt och efter det fick han lägga sig i sin säng en liten sväng som han verkade vilja. Han sov i 1,5 timmar och vaknade helt själv.

När han sov klädde jag i ordnign mig och Agnes, lockade håret och ammade nästan samtidigt. (; Slog in ett paket och så när Linus vaknade gjorde jag i ordning honom sen gick vi ut och väntade på Nillan. Packade in allt i bilen och åkte ner till stan.

Mötte upp mamma och resten av familjen och sen så var det dags. Sofias klass gick ut som nr 1!!!

Duktiga de som har kämpat så hårt. (;


Agnes sov sig igenom nästan allt på stan. Spelade ingen roll att det var mycket folk och jätte hög volym på allt. Linus var super snäll och höll sig i skinnet. Han var dock skitigare än någonsin när vi var klar nere på stan, men det var det värt!!

Tack vare Frida så gick allt bra nere på stan!! Tack så hemskt mycket för all hjälp Frida!!!

Jag är avundsjuk på min lillasyster om hennes barn, där behöver man inte vara rädd att de ska rymma. Man behöver bara säga åt de barnen att komma så kommer de medans min lilla lurv går längre bort!

Jag har sagt det förut också, snällare barn än Fridas finns inte! Linus borde lära sig av dem hur man ska bete sig och lite sånt där. (=

Frida med barn och jag med mina mötte upp Fredrik medans Sofia åkte lastbil sen gick vi hela vägen upp till morsna. Ska aldrig gå upp till södermalm från stan igen.

Jag erkänner, jag är latast i stan. Det är väl inget nytt så jag behöver väl iinte förneka det heller. :P


Sen hos mamma blev det grillning och efter det tårta. Gott som bara den och det var mysigt att sitta ut och umgås med släkten som vanligt!

Tycker jätte mycket om min släkt! Jag hoppas att vi kommer fortsätta träffas ofta fast vi "kusiner" växer upp och bildar egna familjer!!


Vi var hemma runt 22 igår och jag trodde lite att Linus skulle tvärslockna i sin säng. Vad fel jag hade, han lekte på här hemma ockås sen så kunde han lägga sig och sova..


Idag vet jag inte vad vi ska göra. Tror att jag kommer ha mjukisar och ett sunkigt linne på mig heeela dagen.

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards