Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 18 juni 2010

v70

Av Jessica - 18 juni 2010 18:37

Det  blev en volvo v70 som fick komma hem och bo med oss. Eller bo ute på parkeringen. (;

En fin silverfärgad från 02. Så det känns bra att vi äger en bil återigen!

Köpte den igår, eller vi gjorde klart allt igår. Var bestämt sen förra veckan att vi skulle köpa den igår. (=

Den som ägde den då skulle nämligen resa bort och kunde inte träffas förrens igår så det var kanon ändå.


Fredrik gjorde klart affären när jag var iväg på en efterkontroll. Så nu har jag gjort den också. Vi pratade igenom förlossningen rätt mycket eftersom det blev som det blev och inte alls som det var tänkt. Jag som var lovad all bedövning som gick och inget hann komma in i kroppen innan  allt var klart. (=

Preventinmedel är ju rena djungeln för mig, vi kom fram till att jag ska ta spiral och att jag ska få ta en hormonspiral, tyvärr kostade den pengar men vad spelar det för roll? De där 900:- ska det vara värt, den räcker ju ändå i hela 5 år och eftersom kopparspiralen kan ställa till med att man får ondare så var det inte värt att chansa för mig.

Så nu är det bara att vänta in att min mens ska komma tillbaka så ska vi boka en tid för att sätta in spiralen. Kan hålla tummarna och hoppas lite på att den inte kommer ännu på ett par månader. (; Kan ta den efter sommaren. :P


Nu ska vi se kickass. Vi måste hinna se klart den innan Per ska se fotbollsmatchen. :P

Den där fotbollen...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards