Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Jessica - 5 juni 2010 22:39

Imorse pratade jag och Fredrik om att vi verkligen måste ta tag i det här med att titta på bil. Vore lite skönt att ha bil innan sommaren så man kan hitta på saker utan att måste boka upp allt i  flera dagar innan. Skulle vilja och stor handla när som helst och kunna skjuta upp det någon dag om barnen är på sämsta humöret.

Så vi ringde Örjan och frågade om vi fick låna hans bil en sväng idag på dagen och det var klart att  vi fick göra det!

Så vi åkte iväg och tittade, hittade en v70 som både jag och Fredrik tycker  verkar intressant. Tror Fredrik och någon mer ska iväg och låna den i veckan och provköra och hissa upp den så man kan kolla lite mera på allt.

Verkar allt okej så misstänker jag att vi slår till och köper den. (;


Efter det så åkte vi iväg till birsta, blev lite små köp inför Sofias student! Så nu är nästan allt klart. Barnen har kläder och jag har fått låna av Sofia. Fredrik får sköta sitt själv. ;P

Kan avslöja att presenten är klar också, kan inte skriva vad det är. Undra varför? :D


Efter birsta besöket åkte vi till Örjan, Maggi och Louise. Där blev vi bjudna på lite grillat till middag, Fredrik fulbjöd in oss så han fick till och med en slant av Örjan för att köpa mera kött. :D

Linus var glad att få vara med sin farfar och Maggi. Lillprinsen åt mycket mat, han fick makaroner och korv, gurka och så grillad majs som han tyckter är jättegott.

Vi ska även vara husvakt en vecka i somar så det blir kalas! Gud så skönt!! Då ska det badas och grillas varje dag! Och bara ligger och sola!!

Så vi hoppas att det är tokfint väder då!!!


Justja, vore bra om det blir bil på onsdag, då kan jag ta mig lite lättare till studentmiddagen och hem därifrån. Så skönt att inte behöva vara beroende av folk. Så håll tummarna så det är en bra bil så vi köper den!

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards