Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Jessica - 6 juni 2010 17:42

Skönt att det inte var världens finaste väder på förrmiddagen idag, då kunde vi röja undan här hemma. Jag rensade bort lite kläder åt oss som ska ges bort/ läggas undan och lite ska kastas.

Har sökt som en dåre efter Agnes  andra sommar mössa också, den som är lite större men hittar verkligen inte igen den. Tror att vi har tappat den någonstans. )=

Misstänker att Fredrik har lyckats tappa bort Agnes leksak som brukar hänga i vagnen också.


Fredrik är nyklippt dagen till ära  också, lyckades kirra det när Agnes sov och Linus fick se sin älskade Pingu.


Igår tyckte jag att jag shoppade endel till Linus, men nej det räcker inte insåg jag. Förstår inte hur han har lyckats växa så fort som nu! :D

Agnes verkar växa så det knakar också, har äntligen börjat kunna använda alla strl 62. La undan alla 56or idag bara för att.


Nu ska jag försöka få Fredrik att laga mat. Pasta och gravadlax. Får se om han lyckas med det genom instruktioner. Någon gång kanske han lär sig att laga mat han också så jag slipper göra allt sånt. Det är så svårt ibland när man måste amma mitt uppe i allt. Men men, jag klagar inte. Jag är glad att jag kan amma Agnes!


Nu verkar det börja släppa för Linus så han kan börja prata. Nu kommer det massa konstiga ord ur honom, fast ändå inte så konstiga. Oftast behöver man anstränga sig för att höra vad han säger. Jag fattar det mesta utan att behöva anstränga mig men emellanåt så kommer det något som jag inte alls fattar.

Nu ska Linus och jag leka lite med playdo i väntan på middagen.


Pst, lilleman börjar äntligen äta! Så nu är det oftast frukost och någon mera mat. Är det inte lunch så är det middag iaf!! (=

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards