Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 25 april 2011

Ingenting egentligen

Av Jessica - 25 april 2011 19:24

Vet egentligen inte vad jag ska skriva nu faktiskt. Har lite dåligt med motivation till att skriva något överhuvudtaget. Men det är väl lika bra att knåpa ihop något ändå.

Idag var vi upp till Maria, Johan och Ebba för att fira mormor Anita som fyller år på onsdag.

Fredrik, Linus och Jens åkte dit upp innan jag gick upp med Agnes för hon la sig för att sova straxt innan vi skulle gå. Då tänkte jag att det är lika bra att hon får sova klart så hon orkar med att vara där uppe.

Det var riktigt varmt ute hos dem, Linus svettades riktigt mycket och Agnes tyckte nog att det blev lite för varmt för hon började gnälla efter ett tag. 

Jag tog båda barnen i tvillingvagnen och vi tog en promenad hem medan Fredrik fick köra bilen. 


Har blivit middags ätning här hemma nu och Linus var helt slut efter dagen så han har somnat en liten sväng. Ska snart väcka han igen så han kommer i säng i normal tid.


Imorgon har vi bvc för hela slanten, Agnes ska vara där 9:30 och Linus har sin 3års kontroll 15:30. Sedan har Linus sitt minisim och jag har tid hos frissan 17:15. Bodil ska vara snäll och ta Agnes under tiden. Tur man har en sån snäll stora syster som ställer upp och passar barnen i tid och otid!!


Blir lite svårare med sånt från och med maj för då ska hon börja jobba! Men det blir nog jätte skoj för henne att hon får komma ut och tjäna lite mera! Och träffa massa nytt folk! :D


Förresten! Det var sjukt gott med grillat igår! Vi grillade kyckling. Otroligt efterlängtat var det! Och majsen, de var tur konsum hade majs annars hade jag nog gråtit en skvätt. (;

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards