Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 26 april 2011

Linus 3års kontroll och Agnes 1 års läkarbesök

Av Jessica - 26 april 2011 17:31

Agnes fick sin 1 års läkarkontroll idag, hon gick igenom helt utan problem. Tog väl typ max 5 minuter för läkaren att titta igenom fröken. (:


Linus 3 års kontroll gick över förväntan. Han var på lite dåligt humör när vi klädde på honom för att åka så jag trodde inte han skulle vara så medgörlig där. Han surade nog mest över att han fick åka utan blöja dit. Men någon gång måste man våga åka lite längre utan blöja. Gick ju galant så!

Rita cirklar var ju inge problem alls eftersom lillkorven har ritat huvudfotingar i något år nu och dessutom har han ju ritat bilar nästan lika länge. (:


Linus väger idag 15 kg och 94 cm lång.

Han ligger straxt under medel så det är ju bra. Hans kurva ser väl lite roligt ut eftersom han var rätt tjock när han var liten. :P


Nu är lilleman på minisim och Agnes och jag är hemma och myser. Hon har sovit en sväng men nu blir det middag till henne. Håller på att hungra ihjäl mig men ska äta middag med Fredrik och Linus.


Fredrik drar till Stockholm imorgonbitti runt 05 och kommer hem lördag kl 12. Rolig vecka eller inte? 

Är lätt irriterad på honom också för det är inte jobb på fredag utan han vill vara med på avslutningsmiddag för 2 personer. Visst, det är super skoj för honom och bra på alla vis men det känns ändå som att han kunde ha sagt att det  var frivilligt lite tidigare än vad han gjorde.. Men men,,


Nu ska det ätas middag


justja, i helgen fick Agnes sin första kindtand och det var hennes 9e 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards