Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Jessica - 15 maj 2012 12:08

Ikväll ska vi få umgås med Johanna och Johan! Hur underbart är det inte då? Och hur mycket mer underbarare är det att jag inte behöver laga mat då? För världens bästa Johan och Johanna ska bjuda på mat! :D

Att få spendera tid tillsammans med vännerna är något jag verkligen ser framemot. Behöver ha något skoj att tänka på och slippa fastna i mina egna tankar.

Vaknade flera gånger inatt, varför vet jag inte egentligen. Men det brukar kunna bli så ett par nätter för att jag sedan ska sova stenhårt någon natt och sedan är det samma visa igen.

Nattens alla funderingar har gjort att jag inte är på så där hemskt super glatt humör just nu utan jag är mest nära till gråt hela tiden.

Det är tur att jag har världens snällaste barn idag, de är så go och underbara så jag är så stolt över dem. Att få sitta och krypa ihop tillsammans i soffan för att vakna till liv är guld värt. Förstår inte att man vill frivilligt slänga iväg sina barn tidigt till dagis om man absolut inte måste. Men det är jag det! :D


Håller på att ordna med lunchen idag, jag hoppas att små trollen uppför sig lite bättre än vad de gjorde igår vid middagsbordet. Då tog det otroligt lång tid för dem att äta upp och det skulle inte sittas riktigt på stolarna. Men de åt utan att bråka ändå så man är glad för det lilla.


Efter lunchen så klär vi på oss och vandrar ut! Det regnar inte så då passar vi på att studsa ut och leka i någon lekpark. Skulle kunna tippa att vi faktiskt tar en här hemma idag, eventuellt att vi tar den vid våran parkering. Beror lite på vad de här två vill göra.


Det är inte bra att man har internet i mobilen egentligen, kollar konstant efter nytt boende, lite överallt, sommarstuga, vad som helst bara jag får komma bort en stund. Drömmer mig bort.. Blir däremot så hemskt ledsen när jag sedan vaknar upp och inser att det kommer inte hända än på länge. 

Jag behöver en gräsmatta, jag behöver kunna gå utan skor. Jag vill känna gräset mot tårna utan att vara så rädd att det är något man kliver på.

usch och fy igen! Nu ska det ätas lunch!


Nu är det inte alls otroligt länge kvar tills jag har gått ner mina 20 kg. Snart är jag där jag vill vara. Det är så otroligt nära!

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards