Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 29 maj 2012

Av Jessica - 29 maj 2012 16:31

Det här går ju bara bra! Jag räknar neråt med allt, vågen tickar sakta men säkert neråt och jag är ohyggligt nära mitt mål och går allt som det ska är jag klar innan söndag!

Vore inte det helt fantastiskt att jag har gått ner 20 kg då?! :D


Sen då? Sen gäller det bara att hålla vikten och det är nog inte så där super lätt det heller, tror att det kommer vara lite svårare. Eller kommer det verkligen vara det?

Tror att jag har nog gjort det svåraste redan. Att stå emot varje gång jag fick ett sug, men nu är det otroligt sällan jag har såna hemska sugattacker att jag bara måste ha.

Dessutom är massa andra saker runt omkring mig nu roligare, jag ser många små saker som det finns glädje i.

Men nog om det, det går inte att tänka på allt sådant för då börjar jag väl gråta igen för jag bor här och massa andra saker.

Se de positiva sakerna i allt!!!


På torsdag ska jag till bästa Caroline på Beautiful och få ordning på håret! Kan det vara så att hon ska få relativa fria händer och göra vad hon vill med mitt hår?

Det återstår att se på torsdag när jag går dit. :P


Nu är det nog dags att jag börjar med middagen då den bör bli klar så fort Fredrik kliver in genom dörren då han ska iväg på möte ikväll, årstämman. Styrelsen skulle träffas en timme innan så det blir lite tight med tid om maten inte är klar i tid.

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards