Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 1 augusti 2007

Av Jessica - 1 augusti 2007 03:42

iförrgår så var jag och fredrik iväg och stora handlade, vi åkte på kvantum i nacksta för ja jag vet inte riktigt varför för vi skulle egentligen iväg på city gross. Men iaf till saken, när vi åker ifrån nacksta så säger fredrik att han ska in på ok/q8 en sväng, jahapp tänker jag och så är de inge mer med de. jag sitter kvar och väntar i bilen medans han springer in, när han kommer tillbaka till bilen så får jag en festis av han!

och inte vilken festis som helst, utan en MER!'


sötaste han gav mig en liten kärleksförklaring för de behövs ibland tycker vi!

 älska mer... (;


tur jag har han som kommer på sånna där små dumma saker ibland så man bara börjar skratta eftersom de är så roligt :D


men nee nu röken sen sova

Av Jessica - 1 augusti 2007 03:34

man kan ju fundera vad jag gör vaken den här tiden?!!??

det kan ha med att göra att fredrik och jens sitter och lanar i min och fredriks lilla etta. det går lixom inte att bara stänga dörren och sova heller eftersom vi inte har någon dörr. *suck

en liten större lght vore inte helt jävla fel kan jag säga, vill vekrligen bo iaf minst i en tvåa. men man, man får se vad som händer framöver.


har inte hänt så mycket på sista tiden, jens och fredrik har ju lanat som sagt, igår var jag och fredrik iväg och firade min kusin som fyllde 13 år. fick massa ficka och gotta. sen hämtade vi jens och så drog vi iväg på big boy och käkade eftersom herr fredrik har tjatat om de någon vecka nu :P


imorse höll jag på bli galen för att fredriks telefon ringde, det var myrström som ringde och skulle klura och fundra på när han och fredrik skulle iväg och springa och om de skulle springa. precis när jag är på g att somna om igen så ringer hans mobilen ännu en gång och då var de jens som undrade om han kudne komma hit och spela lite, och fredrik var så snäll och frågade mig om de gick bra eftersom han själv inte skulle vara hemma en stund.

jens är ju inte farligt så han fick faktiskt komma hit :P


vi åkte ner på kubens Veranda idag igen och käkade, idag tog jag lasange, fredrik käkade hamburgare (som vanligt) och jens käkade gräddstuvadpytt. *gott* riktigt god mat var de, men de är de väl alltid där?!!?

även att jag orkade inte upp maten idag heller så de skrattade åt mig och frågade om jag ville ha med mig en doggybag hem :P ska fan se till att jag är döhungrig nästa gång jag kommer dit så jag pallar av att käka upp allt :P


får se vad som händer imorgon eftersom jag är lite rädd att de inte blir många timmars sömn faktiskt..


nu blir de en rök och sedan så ska jag fan försöka se om de inte fundrar på att sova de här två pojkarna här.


sara, jag är så jävla nyfiken!!! när fan får jag veta?!!?!?

gaaaaaaaaaah, håller på att spricka sönder!!

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards