Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 5 augusti 2007

Av Jessica - 5 augusti 2007 03:18

alltså, de här med att gå och lägga sig i tid är då inte min stora grej ^o^

förstår inte varför jag inte kan göra det nångång när jag har sagt att jag ska göra de :P


iaf så kom fredrik hem runt 1 nu inatt, han var bara lite lite små rund under fötterna, men de var inte alls så farligt. dock så luktar han fan gammfylla nu :P måste ha varit för att han drack lite rödvin med myrström :D småkärringarna lixom *hihi*


jag hoppas på att de blir riktigt fint väder imorgon när man vaknar, ska lixom försöka träffa sara en sväng och umgås med henne eftersom de var så läääääääääääääääääängde sen!


och inte nog med de! jag måste boka en tid med johanna nu när hon kommer hem från london och är hemma i hela 2 veckor!!!


en sak... jag klurade på de förut, ibland spelar de lixom ingen roll hur mycket man än försöker och gör sitt bästa, de känns lixom inte alltid att man duger ändå. och tacksamheten för saker man gör visar sig inte alltid, man blir nästan lite ledsen då. man vet lixom att man försöker men man kanske inte orkar? och hur mycket måste man orka och stå ut med innan man ska fundera på att ge upp? nu är de så att jag kommer inte ge upp iaf, men man vet aldrig. nångång kommer de faktiskt bli ett stopp för man pallar inte av att de alltid är likadant hela tiden. någon gång måste de bli en förbättring.


och när man säger en sak så ska man väl försöka hålla de också? de är ju jobbigt att gå och bygga upp en massa förhoppningar hela tiden och sedan när de inte blir så då blir man så riktigt besviken så man inte törs bygga upp mera förhoppningar.


men nu ska jag inte sitta här och klaga utan nu ska jag nog ta och röra mig mot sängen igen.


undra om fredrik ser att jag har skurat rent badkaret och toalettstolen åt honom? så han slipper att göra de imorgn :P han får fan dammsuga därinne och sedan kanske torka golvet i heeeela stora lägenheten som vi har ^O^

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards