Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 29 augusti 2007

Av Jessica - 29 augusti 2007 16:23

kan börja med att meddela Sara att våra grejjer är på väg :D

fick mail om de idag, att de skickas så vi har de nog på fredag efter kl 15!! :D


alltså idag har jag inte gjort många knop, klev upp så där 8:40 bara för att jag inte kunde somna om efter att fredrik hade gått till jobbet, tror att hans trötthet påverkar hans ninjaskills. ;P


men jag var så otroligt duktig så jag tog täckte, kuddar och la mig i soffan ist (varför?!?!) där låg jag som en ostkrok och försökte hitta en skön ställning så jag kunde sova till tvn.. men inte ens de lyckades jag med.

Sen har jag typ bara legat kvar här på soffan, eller nej, jag klev faktiskt upp och duschade en sväng vid 14 också. men nu ligger jag här igen. Funderar seriöst på om jag kanske ska typ försöka vakna till liv och gå ner och hämta posten. man kanske har fått nåt skoj nångån?g!?!


får se vad vi ska käka idag när fredrik kommer hem, jag är så sugen på tacopaj eller lasange och fredrik äter ju inte nåt av dem så jag kanske måste tvinga med han till kubenverandan *oj va synd*


nee nu blir de faktiskt till att hämta posten iaf


ps, sara, visst var de lite roligt med hemlisen då? visst höll du på att spricka sönder av nyfikenhet? (;

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards